Nasza firma ma wiele zapytań odnośnie widgetów do wordpressa. Ostatnim przykładem wdrożenia udanego widgetu, były powiadomienia typu FOMO.

Co to są powiadomienia FOMO ?

FOMO, czyli „Fear of Missing Out”, to uczucie żalu i niepokoju, którego doświadczamy, gdy jesteśmy świadomi straconej szansy. Wraz z rozwojem mediów społecznościowych i zakupów online, FOMO stało się powszechnym doświadczeniem. Wiodące strony internetowe wykorzystują „strach przed utratą” na dwa główne sposoby:

  1. Aby promować markę. FOMO ma potężny wpływ na wybory konsumentów, ponieważ ludzie kupują rzeczy, aby wyrazić swoją tożsamość z producentem. Kiedy produkt staje się bardzo popularny (jak koreańskie szaleństwo na ubrania Canada Goose w latach 2018-2020), ludzie kupują go, aby mieć to co wszyscy inni już mają.
  2. Aby przyspieszyć cykl zakupowy. FOMO może być używany do tworzenia terminów i wyznaczania pilności zakupu produktu. Wyznaczanie limitów czasowych lub wyświetlanie powiadomień o niskim stanie zapasów zachęca klientów do szybszego sfinalizowania zakupu. Właściwie używane powiadomienia FOMO są potężnym sposobem na promocję produktów i przyspieszenie sprzedaży.

Widget zreazlizowaliśmy na sklepie WooCommerce w oparciu tylko o technologię javascript.